Elektronické hlasovanie v DOMUS-e z pohľadu správcu

img
  • JUDr. Jozef Štora, LL.M., MBA
  • Obávate sa alebo neviete ako zaevidovať a spustiť elektronické hlasovanie a máte systém DOMUS/FINUS od spoločnosti ANASOFT? Pozreli sme sa na to a skúsili sme úspešne takéto hlasovanie vytvoriť so všetkým čo k tomu patrí.

    Na žiadosť členov nášho O.Z. sme sa pozreli na problematiku elektronického hlasovania z pohľadu správcu. V súlade s ustanoveniami zákona číslo 67/2020 Z.z. Zákona o niektorých mimoriadnych opatreniach vo finančnej oblasti v súvislosti so šírením nebezpečnej nákazlivej ľudskej choroby COVID-19. Veľa správcov má systém DOMUS od spoločnosti ANASOFT a jeho súčasťou je aj evidencia schôdzí a písomných hlasovaní, prípadne iných rozhodnutí. Súčasťou tohto modulu je aj realizácia písomného hlasovania formou elektronického hlasovania. Jeho nastavenie je pomerne jednoduché a intuitívne. Zvládli sme to aj s komentárom v priebehu 12 minút, pozrite si o tom náš video blog.

    Výsledné dokumenty, ktoré dostane vlastník. Email a SMS.

     

    AUTOR
    img

    Ďalšie články z kategórie

    Odporúčame

    Do 31.5. vlastníci obdržia vyúčtovanie nákladov za svoj byt alebo nebytový priestor v bytovom dome. Prvá vec, na ktorú im padnú oči a ktorú intenzívne hľadajú je jeho výsledok, teda či majú preplatok, alebo nedoplatok. Tie preplatkové zvyčajne neriešia, alebo sa k nim vrátia o pár dní. Pri tých s nedoplatkom však začína horúčkovité hľadanie príčin nedoplatku a čísla sa začínajú zlievať a prichádza problém s orientáciou vo vyúčtovaní. Takže kľud, nádych, začíname....

    Čítať viac

    Prečítajte si o šiestich pravidlách, ako to celé zvládnuť

    Čítať viac

    Dotačné podmienky nespĺňa väčšina domov, zo vzoriek neprešlo 66% domov. 

    Čítať viac
    Cookies Detaily
    Táto webstránka používa súbory cookies

    Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.